Inzerce
![]() |
![]() |
![]() |
Měsíční auditovaný náklad: 32 835 výtisků
Audit nákladu rádi poskytneme na vyžádání.
Cílová skupina čtenářů: odborná veřejnost ve stavebnictví
- členové České komory autorizovaných inženýrů a techniků činných ve výstavbě (ČKAIT) – autorizovaní inženýři a technici ve stavebnictví - 30 632 adresátů
- členové Českého svazu stavebních inženýrů (ČSSI) - 316 adresátů
- členové Svazu podnikatelů ve stavebnictví (SPS) - 646 adresátů
- všechny stavební úřady měst a obcí v ČR - 707 adresátů
- krajské úřady a ministerstva - 27 adresátů
- vedoucí ústavů a pedagogové na stavebních fakultách vysokých škol (ČVUT v Praze, VUT v Brně, Technická univerzita Ostrava, Západočeská univerzita v Plzni, Univerzita Pardubice, Technická univerzita v Liberci) - 82 adresátů
- studenti odborných středních a vysokých škol stavebního oboru (zasíláno po 5 výtiscích do knihoven stavebních fakult)
- účastníci nejvýznamnějších odborných akcí ve stavebním oboru (konference, semináře, veletrhy) - cca 300-500 výtisků, v závislosti na poštu konaných odborných akcí v daném měsíci
Číslo |
Téma |
Uzávěrka podkladů |
Termín vydání | |
---|---|---|---|---|
01-02/23 | leden-únor |
Stavební konstrukce |
17. 1. 2023 |
7. 2. 2023 |
03/23 | březen |
Bytová výstavba |
17. 2. 2023 |
7. 3. 2023 |
04/23 | duben |
Realizace a provozování staveb |
20. 3. 2023 |
11. 4. 2023 |
05/23 | květen |
Digitalizace a automatizace ve stavebnictví |
17. 4. 2023 |
10. 5. 2023 |
06-07/23 | červen-červenec |
Občanská výstavba |
22. 5. 2023 |
13. 6. 2023 |
08/23 | srpen |
Vnitřní prostředí staveb |
17. 7. 2023 |
8. 8. 2023 |
09/23 | září |
Stavební materiály a technologie |
17. 8. 2023 |
6. 9. 2023 |
10/23 | říjen | Dopravní stavby |
18. 9. 2023 |
10. 10. 2023 |
11/23 | listopad | Vodohospodářské stavby | 17. 10. 2023 | 8. 11. 2023 |
12/23 | prosinec | Průmyslové a technologické stavby | 17. 11. 2023 | 7. 12. 2023 |
Ceník inzerce
Produkty a služby vaší společnosti či organizace lze v tištěném vydání časopisu Stavebnictví prezentovat formou grafické inzerce nebo firemního článku.
Slevy na inzerci poskytujeme v závislosti na velikosti formátu inzerce / celkového rozsahu firemního článku a počtu opakování v průběhu kalendářního roku.


Jako nejvhodnější formu on-line PR kampaně doporučujeme zvolit kombinaci PR článku a banneru.
Pro podrobnější informace kontaktujte, prosím, manažera inzerce, který vám rád navrhne PR kampaň přímo na míru vaší společnosti či organizace.