Inzerce
Měsíční auditovaný náklad: 30 305 výtisků
Audit nákladu rádi poskytneme na vyžádání.
Cílová skupina čtenářů: odborná veřejnost ve stavebnictví
- členové České komory autorizovaných inženýrů a techniků činných ve výstavbě (ČKAIT) – autorizovaní inženýři a technici ve stavebnictví - 28 102 adresátů
- členové Českého svazu stavebních inženýrů (ČSSI) - 316 adresátů
- členové Svazu podnikatelů ve stavebnictví (SPS) - 646 adresátů
- všechny stavební úřady měst a obcí v ČR - 707 adresátů
- krajské úřady a ministerstva - 27 adresátů
- vedoucí ústavů a pedagogové na stavebních fakultách vysokých škol (ČVUT v Praze, VUT v Brně, Technická univerzita Ostrava, Západočeská univerzita v Plzni, Univerzita Pardubice, Technická univerzita v Liberci) - 82 adresátů
- studenti odborných středních a vysokých škol stavebního oboru (zasíláno po 5 výtiscích do knihoven stavebních fakult)
- účastníci nejvýznamnějších odborných akcí ve stavebním oboru (konference, semináře, veletrhy) - cca 300-500 výtisků, v závislosti na počtu konaných odborných akcí v daném měsíci
Číslo |
Téma |
Uzávěrka podkladů |
Termín vydání | |
---|---|---|---|---|
01-02/24 | leden-únor |
Stavební konstrukce |
19. 1. 2024 |
13. 2. 2024 |
03/24 | březen |
Stavby pro bydlení |
16. 2. 2024 |
12. 3. 2024 |
04/24 | duben |
Stavební materiály a technologie |
15. 3. 2024 |
11. 4. 2024 |
05/24 | květen |
Podzemní stavby |
17. 4. 2024 |
14. 5. 2024 |
06-07/24 | červen-červenec |
Navrhování staveb |
15. 5. 2024 |
11. 6. 2024 |
08/24 | srpen |
Realizace staveb |
15. 7. 2024 |
13. 8. 2024 |
09/24 | září |
Digitalizace ve stavebnictví |
12. 8. 2024 |
10. 9. 2024 |
10/24 | říjen | Dopravní infrastruktura |
12. 9. 2024 |
10. 10. 2024 |
11/24 | listopad | Vodohospodářské stavby | 14. 10. 2024 | 12. 11. 2024 |
12/24 | prosinec | Technologická zařízení staveb | 12. 11. 2024 | 10. 12. 2024 |
Ceník inzerce
Produkty a služby vaší společnosti či organizace lze v tištěném vydání časopisu Stavebnictví prezentovat formou grafické inzerce nebo firemního článku.
Slevy na inzerci poskytujeme v závislosti na velikosti formátu inzerce, případně rozsahu firemního článku a počtu opakování v průběhu kalendářního roku.
Pro podrobnější informace kontaktujte, prosím, manažera inzerce, který vám rád navrhne PR kampaň přímo na míru vaší společnosti či organizace.